Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

maandag 9 januari 2012

Met U

Zoekend naar mijn sleutels
vraag ik U om hulp
terwijl ik weet dat
ík weer slordig was,

U geeft mij rust
om logisch na te denken
en in dat stille ogenblik
ordenen mijn gedachten.

Met mijn sleutels
in de hand dank ik U
voor wat U gaf
om vervolgens
op een draf
mijn afspraak
na te komen.

Vreugde
tekent mijn gelaat
omdat ik weet
dat U ook nu
weer met mij gaat.

Coby Poelman-Duisterwinkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten