Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

maandag 26 juli 2021

De Here zegene u

 

Met nieuwe oren
hoorde ze de zegen,
’t was al zo lang geleden,
stil onderging ze
deze mooie bede.
Er trok een rilling
door haar heen,
of ze voor ’t eerst
de woorden hoorde,
hoe troostend was dit,
hoe sereen.

O Heer, verzuchtte ze,
dat U mij stoorde
in mijn verlatenheid,
ik ben niet meer alleen.

Coby Poelman-Duisterwinkel


Aan dit gedicht werd in 2009 de zilveren veer toegekend.

Te beluisteren op:
 https://youtu.be/TwR8shG-jZo

4 opmerkingen:

  1. Nou zeg, ik reageerde onlangs nog 'ga je gedichten lezen op YouTube' :) dat heb je dus al gedaan! Echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marja, jaren geleden heeft de beheerder van gedichtensite door mij ingesproken gedichten op YouTube geplaatst. Zelf heb ik dat nog nooit gedaan. Zij beheert ook de site luistergedichten en daar staan ook ingesproken gedichten van mij op.

      Verwijderen
    2. Heel mooi Coby, je hebt er een goede stem voor, rustig en helder. Als je een keer wilt weten hoe je zelf een gedichtenkanaal kunt opzetten, mail me dan even, het is niet heel moeilijk :)

      Verwijderen