Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

donderdag 14 september 2017

Nieuwe bundels


Vanmiddag bracht de post 2 Bijbelse dagboekjes; Kruimkens van 's Heeren tafel 2018 en Lichtstralen uit het Woord 2018, afkomstig van Jongbloed te Heerenveen.
Vanaf 2012 schrijf ik ieder jaar mee aan de achterkantjes van Kruimkens van 's Heeren tafel en daarnaast aan Immanuël 2012; Honigdroppels 2013, 2014, 2015 en 2016, en nu voor het eerst 25 achterkantjes van Lichtstralen uit het Woord 2018.
Van Kruimkens van 's Heeren tafel mocht ik vorig jaar 50 en dit jaar 52 achterkantjes vullen.
Ik ben er erg blij mee en dankbaar.
Mijn gedichten die in Kruimkens van 's Heeren tafel 2018 staan zijn niet eerder in een bundel gepubliceerd. Daarom betekent dit boekje voor mij ook een beetje een nieuwe bundel. Alle achterkantjes van achtereenvolgens 12 maart tot 3 mei. Een bundel op zich in dit boekje. 
De dagboekjes zijn vanaf vandaag verkrijgbaar in iedere boekhandel.

2 opmerkingen: