Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

donderdag 24 februari 2022

Tekst op muziek

Op de dag dat er veel slecht nieuws voorbij komt is er ook een mooi bericht in mijn postvak in. Een tijdje geleden kreeg ik een mail van een componist of hij mijn gedicht "Dankgebed in de lijdenstijd" wel als bladmuziek voor een mannenkoor mocht uitgeven en of ik daar toestemming voor wilde geven. Er volgden enkele mailtjes over en weer en vandaag mailde hij mij dat de bladmuziek al in de catalogus is opgenomen. Zowel voor mannenkoor als voor gemengd koor is mijn tekst op muziek te bestellen.

Dat is toch best een bijzonder bericht op een dag als vandaag. Ik vond het in ieder geval zeer de moeite waard om er een blogje aan te wijden.

Onder deze link is het muziekstuk te bestellen en te bekijken.

Dankgebed in de lijdenstijd - Allekoormuziek

2 opmerkingen: