Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

woensdag 10 oktober 2018

Dag oma

Verlangde u zo naar uw kinderen
dat u zélf een kaartje kocht,
dat was zeker een flinke tocht
vanuit verpleeghuis ‘De vier winden’.

Kon u uw eigen jas niet vinden,
hebt u een andere uitgezocht,

herkende u de halte bij de bocht
of telde u opnieuw de linden?

Wat leuk dat u ons komt verrassen,
ik bel wel dat u bij ons bent,
ja hoor, ik let ook op uw tassen.

Ik denk dat ma u straks verwent,
zal ik uw traanogen even wassen,
dan ben ik weer oma’s grote vent.



Coby Poelman - Duisterwinkel

2 opmerkingen: