Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

vrijdag 2 februari 2018

Een heerlijke morgen

Het groen en blauw zingt
door mijn venster
van opstanding en leven,
adem wasemt over het veld,
de merel dribbelt etend.

De waterlelie rust nog dicht
achter de uitgelopen beuk.
Straks zal de bloem
zich glorieus ontvouwen.

Ik zal me kleden om
dit wonder van dichtbij
te aanschouwen.

Coby Poelman-Duisterwinkel

Vrij naar Mattheüs 6 : 25 - 34


4 opmerkingen: