Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

woensdag 22 november 2017

Lieverd


Kom maar lieverd, roept een vrouw
die in mijn richting kijkt.
Ik stal mijn fiets, ik ben er al
maar wie ze op het oog heeft
speelt onverstoord,

passanten hebben ons gehoord,
ze lachen dat is mooi,
de vrouw achter de bloemen
beaamt dat we elkaar best vaker
lieverd mogen noemen.

Coby Poelman - Duisterwinkel


N.a.v. een ontmoeting voor een supermarkt.

Kunstwerk van  Juane Xue

8 opmerkingen: