Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

vrijdag 20 september 2013

Jouw naam

In de stilte
van mijn slaapvertrek,
met Wie ons schiep
in diep gesprek
noem ik jouw naam.
Hij kent je en
weet als geen ander
wat je hebt.
Niets hoef ik
uit te leggen,
alleen je naam
en alles is gezegd.

Ik denk aan jou
en je veelzeggende
gedichten en vraag
of Hij je ziek-zijn
wil verlichten.
Ook denk ik aan
genezing die ons wacht,
waar jij al iets over
vertelde en die zich soms
zo helder aandient
in de nacht.

Ik noem je naam
en vraag Hem kracht.

Coby Poelman-Duisterwinkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten