Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

donderdag 10 februari 2011

De liefde


Schrijvend
wordt het sterker
vanuit het diepste
van de ziel
hoe zal ik
het verwoorden
datgene
wat mij overviel
van binnenuit,
zo’n warme gloed
die in mij deed ontwaken
dat intens vurige gevoel
zou ik het kunnen raken
in enkel een gedicht,

al was het maar een vonkje
van Uw aanstekelijk licht.

Coby Poelman-Duisterwinkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten