Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

vrijdag 2 december 2022

Vertrouwde bezoeker


Mijn bezoek heeft alle tijd,

kijkt niet naar pols of klok,

Hij neemt mij in zich op,

is heel ontspannen bij mij.


Welke vraag ik Hem ook stel,

Hij luistert heel aandachtig,

zijn inleving is krachtig,

Hij begrijpt mij supersnel.


Hij zegt ook niet; ik stap weer op,

Hij laat me vrijuit praten,

Hij merkt meteen wanneer ik tob,


Hij schenkt mij levend water.

Hij blijft, want Hij woont waar ik klop,

Hij nodigt mij voor later.


Coby Poelman-Duisterwinkel


Kunstwerk van F. Evers

4 opmerkingen: