Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

zaterdag 26 maart 2022

Samen langs de graven


Lopend langs graven

toont U mij Uw open graf,

U opent mijn gedachten

aan Uw derde dag.

Midden in de lijdenstijd

loopt U al vooruit,

U kent mijn innerlijke strijd,

mijn moeite met de dagen,

alles wat U moest ondergaan,

wat U moest verdragen.


Doe ik U niet tekort Heer

om mij steeds af te wenden

van al wat U geleden hebt,

ik kan er niet aan wennen.


Lopend langs graven

zie ik Uw lijdensweg,

probeer het te beseffen,

diep op wat is gezegd,

ik wil het onder ogen zien

hoe erg het voor U was,

Heer met U aan mijn zijde

bij Uw geopend graf

wil ik U dank betonen

voor wat U hebt volbracht.


Coby Poelman - Duisterwinkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten