Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

vrijdag 27 augustus 2021

Dankgedicht

 


Ik ben zo blij, het voelt zo vrij,

ik ben gevaccineerd en kan weer zoveel meer!

We waren het ontwend, jij bent ook ingeënt,

ik kan je weer omarmen, alles is zoveel warmer.

Ik ben zo blij, het voelt zo vrij,

als iedereen straks is bevrijd

is er een nieuwe mogelijkheid.

Voorbij is dan de pandemie,

hoera voor alle medici!


Coby Poelman-Duisterwinkel

2 opmerkingen:

  1. Als dat eens kon Coby, de pandemie voorbij.

    Leuk gedicht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Hilly, ja hopen dat er voor de hele wereld voldoende vaccins zijn en ieder deze ook ontvangen wil, dan kan het werkelijkheid worden.

      Verwijderen