Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

zaterdag 22 december 2018

In een huis-aan-huis krant

Deze week kreeg ik een mailtje. Een goede bekende had mijn gedicht gelezen in een huis aan huisblad in hun regio. Dat was een verrassing want ik wist er niets van. De raad van kerken uit Bergum, verzorgd door de doopsgezinde gemeente Veenwouden heeft het geplaatst en het vult bijna een hele pagina. Van iemand anders kreeg ik een foto van die pagina want bij haar werd die krant ook bezorgd. Toch leuk om ook even op mijn blog te delen. Hier onder de link naar de online versie. Als je je mobiel overdwars houdt komt hij in beeld. 

https://www.actiefonline.nl/reader/21095#p=27 

2 opmerkingen: