Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

vrijdag 16 november 2018

Taal an toafel

Op 18 november in een programma "Taal an toafel" draag ik voor in mijn moedertaal in "Onder de linden" in Vries. Zie de foto hierboven.
Eén van de gedichten:


Snelbienders

Hai knupt de endjes an mekoar
mor ze bennen hailemoal goar
en as er tas der weer onder stopt
knappen ze op n aander stee kepot.
Der is nait veul tied te prakezeren.
Hoe zal er zich verweren?
k Ben slim benaid wat er besluut,
hai is er nog nait uut.

t Is beter dat k mie der nait met bemui
en k brei weer verder aan zien trui.
n Pooske loater heur
ik klink van achterdeur,
gerammel ien gereedschapskist,
hai het er n olle spin uutvist.
Der zitten nog moar twoi hoaken aan
mor doar steurt er zich nait aan.

De tas zit vast, al is t wat schaif.
Hai zugt mie kieken en lacht es laif.
Met doem omhoog kiek ik hom noa
veurdat k noar boeten goa
en de rötzooi overzug.
Hai is vot nog nait weer terug.
Straks mor weer verder breien,

2 opmerkingen: