Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

zaterdag 12 november 2011

Fluisterende stemmen

Twee stemmen
fluisteren in mijn oor,
een goede en een kwade,
waar ik door 't kwaad
mij overstemmen laat
verlaat mij niet de goede,
wel zoekt die
mijn beschaamd gelaat
maar niet vervuld met woede,
hij overstijgt met zachte kracht
de stemming van de kwade,
hierin herken ik Christus' macht,
ervaar ik Zijn genade!

Coby Poelman-Duisterwinkel

Gepubliceerd in : "Verrassend uitzicht" (2013) 

Aan dit gedicht werd op 1 november 2011 de zilveren veer toegekend door www.gedichtensite.nl

Dit gedicht is te beluisteren op https://www.luistergedichten.nl/index.php/religieuze-audio/19-geloof-hoop-liefde/20-fluisterende-stemmen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten