Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

vrijdag 21 oktober 2011

En toch....



Wat mensen ook zeggen,
hoe ze ook kijken,
wat voor verzinsels
de ronde ook doen

het kan me niet deren
één ding weet ik zeker
als Hij het maar weet
hoe het echt is gegaan
kan ik wíe er ook kwaadspreekt
gelouterd weerstaan!

Coby Poelman-Duisterwinkel

Eén van de gedichten die zijn gepubliceerd in de dagboeken "Immanuel 2012" en "Kruimkens van 's Heeren tafel 2012".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten