Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

zaterdag 7 juli 2018

Zonder Facebook


Ik ben van Facebook afgegaan,
het geeft een zee van tijd
om hemelwoorden te verstaan,
een strand vol heerlijkheid,

er is weer inspiratie,
een slavenjuk valt af,
ik zie de motivatie,
de vrijheid die Hij gaf.

Coby Poelman - Duisterwinkel

6 opmerkingen:

  1. Je houdt tijd over Coby voor nog leukere dingen dan Facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig verwoord. Toch vind ik fb leuk om dingen te delen met mensen die ik anders niet zou ontmoeten omdat ze bijv te ver weg wonen. Maar je moet er niet teveel op zitten. Daar heb je absoluut een punt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je reactie Anne, ik gebruikte het met veel plezier om gedichten te delen tot de nieuwe wetgeving kwam. Als je de nieuwe voorwaarden niet accepteert kom je niet meer in je account. Dat was voor mij het moment om te stoppen. Ik kan niets meer toevoegen en nergens meer op reageren en opeens merkte ik dat het ook eigenlijk heel verslavend was.Ik was een groot deel van de dag bezig om op reacties te reageren. Nu veel rustiger.

      Verwijderen
  3. Prachtig verwoord. Ook ik ben al een poos fb loos. Heerlijk een bevrijding.

    BeantwoordenVerwijderen