Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

vrijdag 24 augustus 2018

Bij God bewaard


Ze las een sterfbericht
en dacht, ach…
ze bad, Heer,
verlicht hun nacht.

Ze schreef Zijn woorden
op een meeleefkaart;
Weet u bij God bewaard.

Coby Poelman - Duisterwinkel


Met dit gedicht doe ik op verzoek van Anne en Aritha mee aan de bloghop van juli/augustus 2018 thema: ‘ de ansichtkaart’ van Ron de Graaff  http://rondegraaff.blogspot.com/2018/07/zomertijd.html

9 opmerkingen:

  1. Wat mooi! Ik heb hier nog verschillende condoleance kaarten op de schouw staan. Het is me me echt tot steun. Je zou hiermee mee kunnen doen aan de Bloghop van deze maand. Thema: de ansichtkaart. Ron heeft maar 3 inzendingen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je mooie reactie Anne, ik heb 1 of 2 keer met de bloghop meegedaan en die 2e keer lukte het niet om te reageren, mijn reactie kwam op de een of andere manier niet door, het was geen blog van blogger dus werkte anders. Later heb ik het nooit meer geprobeerd.

      Verwijderen
    2. Fijn dat je inzending deze keer geslaagd is :-)

      Verwijderen
    3. Dank voor je motivering, ik heb zulke mooie inzendingen gelezen, die had ik anders gemist;)

      Verwijderen
  2. Heel mooi. Ik dacht ook wat Anne hierboven zei.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Aritha, fijn om te lezen! Zie mijn antwoord bij de reactie van Anne.

      Verwijderen
    2. Dat is heel lief maar ik hoop dat iemand anders wint, ik heb prachtige verhalen gelezen;)

      Verwijderen