Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

zaterdag 7 januari 2023

Dinsdag 17 januari interview bij radio Het Hogeland

Voor wie interesse heeft, op dinsdag 17 januari mag ik om 14.00 uur te gast zijn in de studio van https://omroephethogeland.nl/luister-live/  voor een interview over de gedichten die ik schrijf. Men vroeg mij of ik dit zelf op sociale media wilde aankondigen. Vandaar deze keer een aankondiging.

4 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat ik kan luisteren, ik schrijf het op de kalender.
    Succes alvast Coby!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe ging het Coby?
    Helaas kon ik niet luisteren:(

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was erg gezellig en het ging goed. Heb veel mogen vertellen en mijn zussen hebben gekeken, het was ook in beeld te zien. Dat wist ik niet dus extra spannend. Ik ben nog weer uitgenodigd want er was nog veel meer te vertellen. Mijn zussen hebben genoten zeiden ze.

      Verwijderen