Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

vrijdag 28 mei 2021

Geliefd

Ik denk U in een lichte wolk
en luister of U iets vertolkt.
Bij U is alles zo sereen,
de stilte sluiert om ons heen,
die wordt niet onderbroken
en toch hebt U gesproken,
al is het niet op dit moment,
Uw woorden heb ik stil herkend.

U hoorde hoe geliefd U was,
ik voel nu hoe dat voor U was
en fluister door het wolkendek
hoe lief ook ik U, Vader, heb.

Coby Poelman - Duisterwinkel

2 opmerkingen: