Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

maandag 24 augustus 2015

Veel plezier!

Ik kan mijn draai niet vinden,
mijn hoofd is er niet bij,
sinds jullie zijn vertrokken
zijn jullie ’t dichtst bij mij,

ik zie het vliegtuig stijgen,
mijn hart stijgt bonzend mee
tot jullie veilig landen,
dan landt mijn onrustwee.

Je mailtje meldt; daar gaan we,
mijn handen gaan ineen,
je foto wordt bureaublad,
 de baby slaapt sereen.

Dag lieverds, mail ik fier,
veel liefs en veel plezier!

Coby Poelman - Duisterwinkel


Uit: "Granaatjes met een gouden slot" (2015)

2 opmerkingen: