Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

dinsdag 12 april 2022

Petrus

 




Hij deed het toch maar even,

liep Hem zo tegemoet,

trotseerde golven in de nacht,

toen hij zijn Heer zag gaan

kon hij gevaar weerstaan.


Wat een vertrouwen, wat een moed,

zolang hij doorliep ging het goed,

hij had zijn Heer voor ogen,

en werd door Hem bewogen.


Wanneer ik naar zijn uitzicht kijk

voel ik me door Zijn kracht geleid.


Coby Poelman-Duisterwinkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten