Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

vrijdag 26 juni 2020

Met dank aan David

David, spelend op je harp,
wat voel je je verraden,
maar vertrouwend op de Heer
weet je, Hij slaat mij gade,
Hij stelt mij niet teleur,
Hij redt mij van het kwade.

Gesterkt door je geloof
schrijf je het in een lied,
je roept het uit naar God
en Hij stilt je verdriet.

David, dichter naar Gods hart,
bedankt voor wat je achterliet.

Coby Poelman-Duisterwinkel

2 opmerkingen:

  1. Die David ja. Ik ben weer eens begonnen om de Psalmen door te lezen, maar het gaat heel langzaam, ik kom gewoon niet verder... zoveel inhoud!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb bij de kringloop een Bijbel in gewone taal gekocht en lees de psalmen nu door een nieuwe bril. Heel verhelderend om er eens naast te lezen.

      Verwijderen