Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

woensdag 3 juli 2019

"Mijn Bijbels ABC" goed ontvangen






Een maand geleden is het boek verschenen. Van alle kanten waren er positieve reacties van mensen die het boek zagen en van wie het kochten. Ook waren er leuke aankondigingen bij boekhandels. Vandaag kwamen de A2 posters aan die ik mag ophangen op plekken die geschikt zijn. Vanmiddag heb ik de eerste poster bij de bibliotheek in Aduard gebracht. Wat een enthousiasme! Van alle kanten werd er mee gekeken waar de poster het beste tot zijn recht kwam en uiteindelijk kreeg hij een prachtig plekje. De bibliothecaresse was al druk aan het raden welke persoon er bij welk plaatje zou horen, zo leuk! Graag deel ik hier enkele foto's.

Inmiddels hangt er ook een poster in de bieb van Zuidhorn en 2 in de school met de Bijbel "De Brug" te Zuidhorn waar ze ook al heel enthousiast in ontvangst genomen werden.



6 opmerkingen:

  1. Het is echt prachtig geworden Coby.
    Fijn dat er zoveel belangstelling voor is.

    Groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk coby. Verkopen ze het over een poosje ook in de bijbel inn? Lijkt me heel gaaf voor de kleinkinderen .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Emma! Het ligt al in veel boekwinkels en waar het nog niet op voorraad is kan het besteld worden. Het is uitgegeven door Kok Boekencentrum. Het wordt inderdaad veel gekocht door opa's en oma's voor de kleinkinderen en wordt ook als kraamcadeau of doopgeschenk gegeven. Het ziet er zo feestelijk uit door de mooie illustraties van Sanne, echt heel leuk!

      Verwijderen