Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

vrijdag 11 januari 2019

Mijn geliefd kind

Ik zat naast je
in de kerk en zag
hoe je aandachtig
Mijn Woorden
in je opnam
en merkte
vol van vreugde
wat er in je opkwam.

Ik keek naar jou,
je hebt het niet vernomen
maar Ik voelde
jouw liefde
voor Mij
naar binnen stromen.

Mijn lieve kind,
wat ben ik blij
dat je weer bij Me
bent gekomen.

Coby Poelman - Duisterwinkel


Gepubliceerd in: "Geloofsvreugde" (2013)

6 opmerkingen:

  1. Wat mooi! Het raakt me echt..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Coby. Ik herken het gevoel van genieten in de kerk. Bedankt voor je reacties op mijn site. Binnenkort post ik een gedicht over de klok uit de ouderlijke woning. Echt iets voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je mooie reactie Anne, ik kijk binnenkort even weer bij jou.

      Verwijderen