Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

dinsdag 29 augustus 2017

Uitnodiging expositie Aduard 825

De culturele commissie van de Hamsterborg stelt het zeer op prijs u te mogen begroeten op deze bijzondere expositie.
Met passie en grote creativiteit hebben de exposanten deze tentoonstelling mogelijk gemaakt.
Schilderijen, sculpturen, foto's en poëzie geven een gevarieerd beeld van wat er in de creatieve leefwereld van Aduard, Den Ham en Den Horn omgaat.

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja Hilly, ik verheug me op de opening. Na de opening zal ik het gedicht dat ik speciaal voor deze expositie heb geschreven en voorgedragen op mijn blog zetten.

      Groet van Coby

      Verwijderen