Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

donderdag 17 februari 2022

De weg terug


Zie mij hier leven, 

ver van U vandaan,

‘t valt me zo tegen, 

wilt U met mij gaan.

Zonder Uw liefde 

redde ik het niet,

kom in mijn donker, 

gids mij door verdriet.


Hoor in de woorden 

van mijn stil gebed

hoe ik U zoek want 

U bent nooit bezet.

Altijd beschikbaar 

met Uw luisteroor,

bij U is aandacht, 

stilte krijgt gehoor.


Kom in mijn denken, 

vul mijn lege ziel,

verwarm mijn kilte, 

leer mij hoe ik kniel,

ik was U kwijt, ja, 

maar U vond mij weer,

dank dat U doorzocht 

tot mijn wederkeer.


Coby Poelman-Duisterwinkel

2 opmerkingen: