Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

zondag 2 februari 2020

Een artikel dat raakt

Onze zoon las gisteren, 1 februari 2020 een artikel in het Friesch Dagblad dat hem raakte. Hij ging er voor zitten en schreef er een reactie op en plaatste die op zijn LinkedIn. Tot zijn verbazing werd het zo veel bekeken en geliked, dat was nooit eerder gebeurd. Het onderwerp leeft onder de mensen. Omdat zijn artikel mij ten diepste raakt vroeg ik hem of ik het ook op mijn blog mocht plaatsen. Dat vond hij goed.
Daarom deze keer iets van de hand van onze zoon.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten