Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

vrijdag 9 november 2018

Verrassing



Vanmorgen kreeg ik een mail van een collega-dichter. Hij had iets gelezen en vroeg of ik het ook al gelezen had. Nieuwsgierig als ik ben ging ik kijken op de link die hij me had gestuurd.
Wat een verrassing! Allereerst heb ik hem een mail teruggestuurd om hem heel hartelijk te bedanken en nu wil ik het ook graag met jullie delen natuurlijk;) Het is te vinden op https://woutervanheiningen.wordpress.com/category/gedichten-op-vreemde-plekken/

De schrijver van dit artikel ken ik van naam. Hij publiceert ook op gedichtensite.nl

Ik vond vandaag ook nog enkele foto's van die openingsdag op internet die goed bij dit artikel passen. Ik zet ze hier nog wel even op mijn blog. Ze zijn op de opening gemaakt door een beroepsfotograaf die daar aanwezig was. In het doosje zat het afstudeerbeeld met een deel van mijn gedicht erin gegraveerd door Toni Burgering. Dat krijgen de studenten ook uitgereikt die de bul gehaald hebben.





Met een hartelijke groet, Coby Poelman - Duisterwinkel

4 opmerkingen:

  1. Wat geweldig blijft het toch Coby.
    Nog een keer een felicitatie met dit moois.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je mooie reactie Hilly, al weer bijna twee maanden geleden en dan lees je op de blog van iemand die je alleen van naam kent over dit neongedicht, ik vond het zo leuk, dat moest ik gewoon even delen. En op de zelfde dag kwam ik ook nog deze foto's tegen. Cadeautje toch.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Dankjewel Aritha, langzaam dringt de omvang van het gebeuren door. Het was zo'n onvergetelijke dag.

      Verwijderen