Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

donderdag 31 mei 2018

Niet meer actief op Facebook

Beste lezers

Vanaf 1 juni ben ik niet meer actief op Facebook. Omdat ik de nieuwe voorwaarden niet heb geaccepteerd kan ik er niet meer in komen en ben dus genoodzaakt ermee te stoppen. Mijn profiel zal nog zichtbaar blijven denk ik want ik kan het niet meer verwijderen.
Opeens realiseer ik mij hoeveel meer tijd ik nu heb om weer te schrijven, ons huis gezellig te maken, te lezen en nog heel veel andere dingen waar ik de laatste jaren niet meer aan toe kwam. Natuurlijk mis ik het ook. Maar nu het zo gelopen is heb ik er vrede mee. Ik merkte dat heel sluipenderwijs een zekere verslaving optrad. Toch heb ik ook veel aan Facebook te danken gehad. Het was uiteindelijk een fijne tijd die ik niet had willen missen.
U kunt mijn gedichten blijven lezen via mijn blogs en via mijn boeken die alle 13 nog steeds te koop zijn bij de boekhandel of op het internet. In de linker kolom van mijn blogs ziet u de links naar meerdere blogs. Veel leesplezier!

Hartelijke groet van Coby

2 opmerkingen:

  1. Ik zit ook niet op Facebook.
    Ik kom je blogjes wel lezen Coby.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn Hilly, ik ben altijd erg blij met je trouwe bezoekjes aan mijn blogs. Dankjewel!

      Verwijderen