Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

donderdag 7 april 2016

Belijdenis

God heeft de mens een Hulp gegeven
zodat hij niet alleen hoeft leven.
Toen Hij die gezonden had
zag Hij dat het goed was.

Verheugd wil ik aan Hem belijden:
Ja, ik laat mij door U leiden.
Dat Uw vreugd in mij mag stralen,
door mij heen Uw Geest vertalen.

Coby Poelman - Duisterwinkel

Foto: Dineke van der Wouden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten