Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

zondag 9 juni 2013

Dichter zonder schrijfgerei

Schrijf, schrijf
roept mijn hart,
mijn hand grijpt
maar geen inkt
vult het
ontvankelijk wit,
geen zin leegt
alle volheid
van mijn denken,
ongrijpbaar is
het onmisbare instrument.

De inspiratie wringt zich
in een queeste
en zal niet rusten
tot de eerste pennenstreek.

Dan stort het dichtershart
zich onaanspreekbaar
in een vloed van woorden leeg.

Coby Poelman-Duisterwinkel


Geschreven voor het thema 'Niet te beschrijven'
van de Poeziewedstrijd Literair Dispuut Flanor & SLAG.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten