Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

maandag 15 augustus 2011

Heerlijk!

We eten een sinaasappel,
mijn zoon en ik,
een heerlijke vrucht,
maakt ons niet dik.
De vrucht is op.
Mijn zoon
kijkt naar mijn handen,
de zijne plakken
de mijne zijn schoon.

Als je toch
naar binnen gaat
neem je dan koffie mee?
Met opgetrokken handen
verdwijnt hij gedwee.

We drinken samen koffie,
mijn zoon en ik,
lekker in de zon
en maken ons niet dik.

Coby Poelman-Duisterwinkel.

Het kunstwerk is van Irena Silberberg.
Zie lezenindekunst.blogspot.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten