Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

woensdag 15 september 2021

Haar lievelingslied

 

Zingen lukt haar niet

maar lichaamstaal

klinkt des te meer

bij 't horen van: nu zingen wij.....


Mijn zingen lukt niet meer,

terwijl ik naar haar 

vreugde-uiting luister

dwars door haar lijden

drink ik mijn tranen in

en hoor van alle zijden

in glorieus getuigenis

welk een vriend ons Jezus is.


Coby Poelman-Duisterwinkel


Een gebeurtenis van jaren geleden, in het Zonnehuis te Zuidhorn, tijdens de zangbijeenkomst, nog in het oude Zonnehuis.


Het gedicht is gepubliceerd in de bundel "Verstillend Licht"

4 opmerkingen: