Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

vrijdag 6 augustus 2021

Het taske (In het Gronings)

 


Het taske aan de kapstok
dat ik veur n bruloft kocht,
ain met gekleurde spaigeltjes
het mie herinnerns brocht.
Mien klainzeuntje van anderhaalf
laip der as n paauw mit rond.
Hai oogste n hailebaarg bekieks
op n duur zat er op grond.
Zoas er met zien vingertjes
de spaigeltjes bekneep,
het taske om zien aarmke
langs bruloftsgasten zweek,
en op zien hurkjes tussen t publiek
aan ain stuk deur het dicht en open dee,
ik zai weer hou der bie mie kwaam,
knoestje open ien t schemerlicht,
doar schenen boven halve spaigeltjes
zien vroagoogjes mie ien t gezicht.

Wat haren wie een plezaaier,
mien klainzeuntje en ik
met n taske van de kringloop
wat waren wie ien ons schik.

Coby Poelman - Duisterwinkel

2 opmerkingen: