Van harte welkom

Van harte welkom op mijn gedichtenblog. U mag de gedichten ongewijzigd gebruiken met vermelding van mijn naam. Voor het verzorgen van een lezing met voordrachten kunt u contact opnemen via cobytjeert@live.nl Er is ook een volledig programma voor Kerst en Pasen.
Er is nog een interview te beluisteren van enkele jaren geleden. , https://soundcloud.com/user-671424345/interview-coby-poelman-duisterwinkel-10-07-2017

vrijdag 20 januari 2012

Tijd voor ander nieuws


Zuchtend
om de beelden
in het journaal
denk ik aan
het hoofdschudden van
moeder vroeger.
Niets nieuws

Geboeid
door beelden
van Gods Koninkrijk
volg ik
het laatste nieuws,
te mooi voor het
journaal.

Coby Poelman-Duisterwinkel

Litho-ets van Carin Nieuwenhout. Koor en dirigent in de Martinikerk.
Bron: http://www.hugovandermolen.nl/kunstverkopen/Carin%20Nieuwenhout/etsen.php

2 opmerkingen:

  1. Hallo Coby,

    Bedankt voor je leuke bericht op mijn blog.
    Je kunt prachtige gedichten maken. Ik vind het een eer om jou gedichten er tussen te zetten.

    Lieve groet, Diana Drent

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hartverwarmende reactie, Diana.
    Heel hartelijk dank!

    Lieve groet van Coby

    BeantwoordenVerwijderen